Проект "Зовнішнє та внутрішнє озеленення"

Зовнішнє та внутрішнє озеленення
         Дідичівської ЗОШ І-ІІІст

Відділ освіти Ківерцівської районної державної адміністрації
Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.  с. Дідичі  



Проект
«Зовнішнє та внутрішнє озеленення
Дідичівської ЗОШ І-ІІІст.»




2013 рік


Обґрунтування актуальності проекту

     Озеленення території навчального закладу має важливе значення. Перш за все зелені насадження значно зменшують наявність пилу й диму у повітрі, відіграють роль своєрідного фільтру. Вони впливають на формування мікроклімату, бо діють на тепловий режим, вологість і ступінь рухомості повітря, а також мають значний вплив на здоров’я школярів, роблять перебування у школі комфортнішим. Вдало підібрані для озеленення навчального закладу рослини є живим наочним матеріалом для вивчення курсу ботаніки, дають змогу проводити вихованцям дослідницьку роботу.
     Планування, проектування та створення будь-яких форм озеленення за індивідуальним проектом дає можливість підкреслити індивідуальність та неповторність навчального закладу, зробити його несхожим на інші. Крім того, зелені насадження навколо закладів освіти виконують ряд функцій, а саме: художньо-естетичну, навчально-виховну, захисну, санітарно-гігієнічну. Дизайн пришкільної садиби сприяє формуванню внутрішньої потреби берегти і примножувати природу рідного краю, вихованню екологічної культури як системи знань і переконань.




Мета проекту

·       виховання у дітей естетичних потреб, бажання створювати 
затишок і порядок у власному навчальному закладі;
·      формування екологічної культури особистості;
·      активізація пізнавальної, творчої та просвітницької діяльності дітей;
·      залучення учнівської молоді до роботи з покращення зовнішнього та внутрішнього озеленення території навчального закладу;
·      активізація роботи по садово-парковому мистецтву, опанування школярами сучасної культури садівництва.




Завдання проекту

·       організувати озеленення навчального закладу, його кабінетів, коридорів та подвір’я;
·       створити зелені куточки в коридорах та класах навчального закладу;
·       організувати систематичний догляд за квітами протягом року;
·       збагатити видовий склад квітково-декоративних рослин у приміщенні школи та на шкільному подвір’ї;
·        дослідити умови догляду певних видів рослин;
·       проаналізувати та підібрати матеріал для висадки;
·       познайомитись з основами ландшафтного дизайну;
·       закупити горщики для розсаджування та поновлення кімнатних рослин для коридорів школи та вестибюля;
·       висадити рослини, облаштувати квітники, сформувати декоративні групи та інші типи і форми рослинних насаджень, відповідно до створеного проекту озеленення.







Термін реалізації проекту
Проект реалізується з січня 2013 року  по вересень 2013 року.
Учасники проекту
1.    Адміністрація закладу:
-         координує діяльність учасників проекту;
-         складає кошторис видатків з метою реалізації проекту;
-         забезпечує фінансування проекту.
2.    Класні керівники та педагоги-організатори:
-         здійснюють аналіз матеріалів проекту;
-         надають рекомендації, практичну допомогу учням школи.
3.    Вихованці навчального закладу:
-         здійснюють заходи з реалізації проекту;
-         презентують проекти озеленення навчального закладу.
Шляхи реалізації проекту
-         Анкетування учнів, батьків та вчителів: «Мій вклад в озеленення школи і подвір’я», «Що робити, щоб школа стала затишнішою?».
-         Розробка проектів по благоустрою та озелененню шкільної території.
-         Працювати з літературою та інтернет-сайтами.
-         Підготовка посадкового матеріалу, вирощування розсади.
-         Розбивка клумб, посадка квітів.


Етапи реалізації проекту
Підготовчий етап:
січень 2013 року – лютий 2013року
Ø Аналіз існуючого стану насаджень на території навчального закладу;
Ø узгодження питань про проектну діяльність з дирекцією школи;
Ø підбір необхідної літератури, матеріалів з метою вивчення декоративних рослин України, ознайомлення з основами ландшафтного дизайну;
Ø підбір асортименту рослин з урахуванням їх еколого-біологічних та декоративних властивостей, відповідно до ґрунтово-кліматичних умов місцевості;
Ø створення проекту, складання кошторису витрат;
Ø подання матеріалів у відділ освіти.
Виконавчий етап:
березень 2013 року – вересень 2013 року
Ø здійснити підготовку території для оформлення зовнішнього та внутрішнього озеленення;
Ø висаджування кімнатних рослин, облаштування квітників;
Ø фіксування даних про хід реалізації проекту у вигляді фото-,  відеоматеріалів для представлення на підсумковому етапі;
Ø розробка методичних рекомендацій, щодо догляду за новоствореними ландшафтними об’єктами.


Підсумковий етап:
вересень 2013 року
Ø подати інформацію у вигляді описових матеріалів, проектів, ескізів, фото – та відеоматеріалів.

Очікувані результати
Ø Благоустрій і озеленення шкільної території та приміщення школи;
Ø підвищення екологічної культури школярів;
Ø розвиток творчих та організаторських здібностей школярів.




Немає коментарів:

Дописати коментар