Зовнішнє
та внутрішнє озеленення
Дідичівської ЗОШ І-ІІІст
Відділ
освіти Ківерцівської районної державної адміністрації
Загальноосвітня
школа І-ІІІ ст. с. Дідичі
Проект
«Зовнішнє
та внутрішнє озеленення
Дідичівської
ЗОШ І-ІІІст.»
2013
рік
Обґрунтування
актуальності проекту
Озеленення території навчального закладу
має важливе значення. Перш за все зелені насадження значно зменшують наявність
пилу й диму у повітрі, відіграють роль своєрідного фільтру. Вони впливають на
формування мікроклімату, бо діють на тепловий режим, вологість і ступінь рухомості
повітря, а також мають значний вплив на здоров’я школярів, роблять перебування
у школі комфортнішим. Вдало підібрані для озеленення навчального закладу
рослини є живим наочним матеріалом для вивчення курсу ботаніки, дають змогу
проводити вихованцям дослідницьку роботу.
Планування, проектування та створення
будь-яких форм озеленення за індивідуальним проектом дає можливість підкреслити
індивідуальність та неповторність навчального закладу, зробити його несхожим на
інші. Крім того, зелені насадження навколо закладів освіти виконують ряд
функцій, а саме: художньо-естетичну, навчально-виховну, захисну,
санітарно-гігієнічну. Дизайн пришкільної садиби сприяє формуванню внутрішньої
потреби берегти і примножувати природу рідного краю, вихованню екологічної
культури як системи знань і переконань.
Мета
проекту
·
виховання у дітей естетичних потреб,
бажання створювати
затишок і порядок у
власному навчальному закладі;
·
формування екологічної культури
особистості;
·
активізація пізнавальної, творчої та
просвітницької діяльності дітей;
·
залучення учнівської молоді до роботи з
покращення зовнішнього та внутрішнього озеленення території навчального
закладу;
·
активізація роботи по садово-парковому
мистецтву, опанування школярами сучасної культури садівництва.
Завдання
проекту
·
організувати озеленення навчального
закладу, його кабінетів, коридорів та подвір’я;
·
створити зелені куточки в коридорах та
класах навчального закладу;
·
організувати систематичний догляд за
квітами протягом року;
·
збагатити видовий склад квітково-декоративних
рослин у приміщенні школи та на шкільному подвір’ї;
·
дослідити умови догляду певних видів рослин;
·
проаналізувати та підібрати матеріал для
висадки;
·
познайомитись з основами ландшафтного
дизайну;
·
закупити горщики для розсаджування та
поновлення кімнатних рослин для коридорів школи та вестибюля;
·
висадити рослини, облаштувати квітники,
сформувати декоративні групи та інші типи і форми рослинних насаджень,
відповідно до створеного проекту озеленення.
Термін реалізації
проекту
Проект реалізується з
січня 2013 року по вересень 2013 року.
Учасники проекту
1.
Адміністрація закладу:
-
координує діяльність учасників проекту;
-
складає кошторис видатків з метою
реалізації проекту;
-
забезпечує фінансування проекту.
2.
Класні керівники та педагоги-організатори:
-
здійснюють аналіз матеріалів проекту;
-
надають рекомендації, практичну допомогу
учням школи.
3.
Вихованці навчального закладу:
-
здійснюють заходи з реалізації проекту;
-
презентують проекти озеленення
навчального закладу.
Шляхи реалізації
проекту
-
Анкетування учнів, батьків та вчителів:
«Мій вклад в озеленення школи і подвір’я», «Що робити, щоб школа стала
затишнішою?».
-
Розробка проектів по благоустрою та
озелененню шкільної території.
-
Працювати з літературою та
інтернет-сайтами.
-
Підготовка посадкового матеріалу,
вирощування розсади.
-
Розбивка клумб, посадка квітів.
Етапи реалізації
проекту
Підготовчий етап:
січень
2013 року – лютий 2013року
Ø Аналіз
існуючого стану насаджень на території навчального закладу;
Ø узгодження
питань про проектну діяльність з дирекцією школи;
Ø підбір
необхідної літератури, матеріалів з метою вивчення декоративних рослин України,
ознайомлення з основами ландшафтного дизайну;
Ø підбір
асортименту рослин з урахуванням їх еколого-біологічних та декоративних
властивостей, відповідно до ґрунтово-кліматичних умов місцевості;
Ø створення
проекту, складання кошторису витрат;
Ø подання
матеріалів у відділ освіти.
Виконавчий етап:
березень
2013 року – вересень 2013 року
Ø здійснити
підготовку території для оформлення зовнішнього та внутрішнього озеленення;
Ø висаджування
кімнатних рослин, облаштування квітників;
Ø фіксування
даних про хід реалізації проекту у вигляді фото-, відеоматеріалів для представлення на
підсумковому етапі;
Ø розробка
методичних рекомендацій, щодо догляду за новоствореними ландшафтними об’єктами.
Підсумковий етап:
вересень
2013 року
Ø подати
інформацію у вигляді описових матеріалів, проектів, ескізів, фото – та
відеоматеріалів.
Очікувані результати
Ø Благоустрій
і озеленення шкільної території та приміщення школи;
Ø підвищення
екологічної культури школярів;
Ø розвиток
творчих та організаторських здібностей школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар